Customer Service Executive (German Speaking/Remote)

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Mức lương
10 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 6 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About Us
With a strong presence in international markets such as the US, Europe, Latin America, Japan, Taiwan,… Salvia offers a convenient app that allows users to connect with advisors via chat or call anytime, anywhere.
Salvia is a Singapore- based tech startup serving millions of users worldwide, helping to resolve queries on love, marriage, psychology, family, and careers. Our expert advisors specialize in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, providing accurate and insightful guidance.
We are a small and fast- moving team. Therefore, we need a talent who has a customer- oriented mindset and a strong sense of ownership, flexibility, and courage to build & grow products from scratch with us.
The job
We are looking for a dedicated German- speaking Customer Service Executive to join our team. You will play a key role in ensuring our customers have a seamless experience by addressing their inquiries and resolving issues related to our app and services. You will be responsible for providing excellent customer support through multiple channels, such as chat and email.
Key Responsibilities:

Actively monitor the interaction between customers and advisors
Respond to customer inquiries and resolve issues in a timely and professional manner via chat, email, and other support channels.
Provide guidance on how to use Salvia’s services, including scheduling consultations, payments, and troubleshooting technical issues.
Identify and report potential product or service issues based on customer feedback.
Maintain a deep understanding of our services and updates to assist users effectively.
Collaborate with other team members to ensure high customer satisfaction and operational efficiency.

Yêu cầu công việc

University graduate. We welcome applications from 4th- year students or recent graduates who are available for full- time work.
Strong problem- solving skills and the ability to remain calm under pressure.
Experience in customer service or similar roles is a plus but not required
Feel at ease when using English to communicate with internal teams
Proficiency in German across all four skills. A minimum of B2 level in German is preferred
Good at written and verbal communication skills.
What We Offer:
Competitive salary.
Full salary probation, Full SMUI, another allowance.
Working hour: From Monday to Friday: 8:30 am – 5:30 pm.
Working location: Cobi Tower II, District 7, HCMC (This position is for candidates working remotely in Hanoi or other provinces outside of Ho Chi Minh City)

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-11 23:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (German Speaking/Remote) - Mã tin đăng: 5391458. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây