Customer Service Executive (Hardline)

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You will also act as the Member of Customer Service Team Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the Sales Manager in managing the day- to- day workflow in Sales & CS Team.

Follow the samples status from subcontract
Be responsibility for activities in the Customer Service Section as authorized or assigned by the Manager.
Monitor and track the progress of the jobs by following up with Customers for samples and test reports.
Interface with customers job status, and handle enquiries
Send test report to customers
Report all activities to Lab Manager
Maintain and upkeep laboratory records and documentations
Prepare Check list as per buyer norms / protocols

Yêu cầu công việc

Result and service- oriented individual who possesses initiative and good communication skills
Experience in Furniture industry with at least 1 years relevant experience in testing service
English communication with B level or equivalent,
A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projects and timelines
Knowledge of testing and ISO17025 is an added advantage
Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent

Others (Benefit):

13th- month salary, bonus based on performance and business result
Working in an international dynamic and friendly environment
Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Free parking (bicycle, motorbike, car)
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 04:55:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Hardline) - Mã tin đăng: 4213768. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây