CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE – (MANDARIN/CANTONESE) – 6-MONTH

INNOVATURE CONSULTING INC.
Mức lương
24 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 4, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

PROJECT BRIEF:
Our client is a US- based healthcare company which provides sensitive healthcare services tailored to diverse communities by blending traditional healing methods with modern medical treatments. They promote overall wellness and aim to enhance members&039; physical and mental well- being through a holistic care approach.
WHAT YOU WILL BE DOING: 您的职责:
项目概况:
我们的客户是一家总部位于美国的医疗公司,提供敏感的医疗服务,融合传统治疗方法与现代医学治疗,旨在为不同社区提供定制化的医疗服务。该公司促进整体健康,致力于通过整体护理方法提升会员的身心健康。
• Be open to regular feedback and coaching for improvement. 乐于接受定期反馈与辅导,以改进工作表现。
• Help members, families, and providers understand healthcare benefits and plans, explaining them clearly via phone, email, or in person. 帮助会员、家庭和服务提供者理解医疗福利和计划,通过电话、电子邮件或面对面进行清晰的解释。
• Participate in calls to help retain members. 参与电话沟通,帮助留住会员。
• Follow policies and suggest improvements for smoother operations, actively engaging in meetings and training. 遵守政策并提出改进意见,积极参与会议和培训,推动运营更加顺畅。
• Perform other tasks as needed. 完成其他相关任务。
• Accurately document member interactions in the system. 准确记录会员互动信息。
• Comply with all healthcare regulations and maintain confidentiality. 遵守所有医疗法规,确保保密性。
• Solve members&039; issues by finding the cause and explaining the solution. Escalate complex problems to management when needed. 通过找出问题原因并提供解决方案来解决会员的问题。在需要时,将复杂问题升级给管理层。
WHAT WE ARE LOOKING FOR: 我们在寻找的人才:
• Great English communications skills and fluent in either one of the languages: Cantonese, Mandarin is required. 客户服务(粤语/普通话):基本的英语沟通能力,且能够熟练使用粤语或普通话之一。
• Customer service experience is preferred but not mandatory. 客户服务经验优先,但不是必须的。
WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:
我们提供的福利:我们公正待人,尊重每个人,保持健康的生活与工作视角,营造积极和愉快的工作环境,提供如下吸引人的福利:
- Attractive salary and Performance bonus after successful project completion. 有吸引力的薪资,并在成功完成项目后提供绩效奖金。
- Professional working environment 专业的工作环境。
WORKING HOURS: 工作时间:
WORK LOCATION: The District Tower, 159C De Tham, Cau Ong Lanh Ward, Ho Chi Minh City. 工作地点:胡志明市,第一区,Cau Ong Lanh坊,De Tham街159C号,The District Tower
• This position involves direct interaction with clients in the US, requiring work hours to align with the US time zone (California), Monday through Sunday. 该职位需要与美国客户直接互动,因此工作时间需与美国加州时区保持一致,工作日为星期一至星期日
• You will be scheduled for 8- hour shifts, working 5 days per week, with two days off each week. 您将被安排8小时的工作班次,每周工作5天,休息2天。
We believe in making decisions about our employees’ careers based solely on their ability to perform and grow within their roles, regardless of gender, nationality, ethnic origin, religion or belief, disability, age, sexual orientation, and identity.
ONBOARDING DATE: 入职日期:November- December 2025- 2025年11月 – 12月
We are committed to building a culture where every individual feels respected and valued. We strive to create an environment free from discrimination and harassment, where all voices are heard, and everyone has the opportunity to thrive.
At Innovature, we are proud to be an equal opportunities employer.
Our dedication to fostering a diverse, equitable, inclusive, and accessible workplace is central to our mission.
We welcome talents to apply by Clicking “APPLY” button below. 我们欢迎人才点击下方“APPLY”按钮进行申请。

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-05 12:00:05

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 4, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE – (MANDARIN/CANTONESE) – 6-MONTH - Mã tin đăng: 5312152. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INNOVATURE CONSULTING INC.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây