Customer Service Lead

CÔNG TY TNHH OLMO WELLNESS
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: Quận 2
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Adhere to and manage the approved budget
Keep accurate records and document customer service actions and discussions
Maintain an orderly workflow according to priorities
Develop service procedures, policies and standards
Recruit, mentor and develop customer service agents and nurture an environment where they can excel through encouragement and empowerment
Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission
Analyze statistics and compile accurate reports
Control resources and utilize assets to achieve qualitative and quantitative targets
Keep ahead of industry’s developments and apply best practices to areas of improvement
Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth

Yêu cầu công việc

Strong client-facing and communication skills
Ability to think strategically and to lead
Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
BA degree in Business Administration or related field
Ability to develop customer service procedures
Experience in providing customer service support
Excellent knowledge of management methods and techniques
Working knowledge of customer service software, databases and tools
Proven working experience as a Customer Service Manager, Retail Manager or Assistant Manager
Proficiency in English
Ability to work cross-functional with other teams
Awareness of industry’s latest technology trends and applications

Quyền lợi

Computers provided by the company
Special internal programs for Olmo-ers.
12 days annual leave and birthday leave with bonus
Menstruation leave once every month for every female employee
Bonuses every public holiday
Working from 9am to 6.30pm, Monday to Friday
Annual team building trips
Monthly trainings and happy-hour sessions every Friday

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-23 00:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Lead - Mã tin đăng: 3062307. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH OLMO WELLNESS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Công nghệ thông tin
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây