Customer Service Lead, Game Entertainment

CÔNG TY CỔ PHẦN VNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GPS (Global Publishing Services) Department is responsible for building the service system to support VNGGames business in releasing our game into international markets.
We are looking for a
Customer Service Leader
who can cooperate with Internal & External CS Teams, develop working flow & CS Program to enhance the experience of using VNGGames Services. In this position, the included duties are:

Leading the CS team to handle escalated customer complaints and issues
Conducting performance evaluations and providing feedback to Product & MKT Teams
Managing workflow & result from external CS Team (International Agencies & Freelancers)
Training and coaching internal CS Team (VN & PH) on customer service skills and using the internal system
Developing and implementing customer service policies and procedures for international markets
Analyzing demanding customer profiles and coming with valuable insights
Collaborating closely with Game Product & MKT Teams to develop CS & VIP Care Plan for each Game Project

Yêu cầu công việc

Having understanding and interest in Gaming industry is an advantage
Experienced in developing and enforcing customer service policies
Excel at verbal and written communication skills (English). Another language besides English is an advantage
Able to motivate staff and improve customer satisfaction
Possess excellent communication, negotiation and interpersonal skills
Proven experience in Customer Service leadership, training and mentoring customer service staff

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-15 17:50:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Lead, Game Entertainment - Mã tin đăng: 3934028. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, Ward 15, District 11

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây