Customer Service Leader

CÔNG TY TNHH DECATHLON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Delight

Guarantee the delight of each customer.
Help my customer before and after the whole purchase process, if he/she wishes, to develop a personalized relationship with him/her.
Guarantee a professional, adapted, and personalized dialogue both online and offline.

Human Management

Be the example of the delighted spirit.
Guarantee the cash till and welcome desk team planning for the store.
Be the HR referent for the store (hour records for night work, holidays, and overtime).
Recruit, train, and develop their competencies and talent. I prepare the managers for the company.
Be the duty manager of the day for the Store (with captain KPIs).
Ensure the professional skills of teammates in the cash till and welcoming desk, as well as spreading the delightful spirit throughout the store.

Customer Relations Management + customer journey project management

Analyse data of customers to provide actionable insights for sports leaders and communication relay.
Have the CI mindset to provoke and propose solutions to keep improving customer delight.
Led and implemented all customer- related projects, including being a Technology relay.

Cash flow management

Manage the cash flow of the store.
Manage all the cash processes in- store.
Propose and implant new services and the best means of payment solutions for my customers.
Manage the physical and technical implementation of the Welcome Desk and Cash Till.

Yêu cầu công việc

Love to work directly with customers daily and obsess with their delight.
Be demanding for yourself and your team.
Have strong experience in Customer Service.
Have experience working in the store.
Be at ease with IT tools and love to manage people and projects, functionally.
Believe in a cooperative/participative way of leadership, you are positive, dare to take challenges, and are adaptable.
Be fluent in Vietnamese and English
Be passionate about sport.
Love to lead a team by example.

Quyền lợi

Career planning through your Personal Plan and Learning & Development Plan.
Join collective activities organized by the Company.
Participate in several training courses to develop your competence.
Monthly performance bonus.
Here at Decathlon, we are like family. Come join us and be a part of our family! Just be yourself and let your personality shine through.
18 days for annual leave.
Social Insurance according to Labour Law.
We look forward to hearing from you and getting to know you.
Sport practice allowance.
Health Insurance for you and your family.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-11 11:55:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Leader - Mã tin đăng: 3922967. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service leader

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 6th Floor, Pear Plaza, 561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Tp.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây