Customer Service Leader

ITECHWX LIMITED COMPANY
Mức lương
35 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION
We are, iTechwx, established in mid- 2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One- Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
YOU WILL:
Response & Service Delivery
• Participate in Business Review meetings, present operation results, collect feedbacks and address concerns.
• Drive customer satisfaction when using Microsoft products, and share customer success stories that have positive impact to customers’ business.
• Use tools and strategy to monitor the performance of a team. Analyze non- satisfied cases, find root cause, work out action plan and monitor execution. Serves as the first line of management escalation.
• Tracks resolution speed and removes roadblocks (e.g., skill gaps, unclear process) preventing issues from being resolved.
• Analyzes the business impact and collaborate with different stakeholders to ensure right resources are engaged proactively.
Team Operation Management
• Be professionalism as a Itechwx ambassador, build and protect Itechwx’s people and
• Maintain positive relationship with all team members, drive positive team morale.
• Identifies potential risks and implement optimized process to mitigate the risks.
• Ensure team members follow Microsoft & Itechwx compliance and security policy.
• Analyze team readiness strategy proactively, ensure the team has the correct readiness plan on both tech non- tech parts (such as compliance, service skill, etc.).
OUR IDEAL CANDIDATES:
• Have at least 2 years&039; experience in supervisor role in BPO, customer service industry.
• Fluent in oral English and could use it as work language. Understand Chinese will be score- added.
• Having customer service experience, familiar with customer service business will be preferred.
• Strong pressure resistance. Can respond quickly to customer and internal needs.
• Excellent communication skills.
• Have experience in managing the size of 20 experience, can lead the team independently.
WHY US?
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Salary offer: from 30- 35 million gross
• Salary at 100% during the probationary period
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
OTHERS:
• Working Hours: 8AM- 5PM, Monday- Friday
• Working location: VISTA Building, 19 Tan Cang St., Ward 25, Binh Thanh Dist., HCM City.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 13:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Leader - Mã tin đăng: 5342491. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service leader

ITECHWX LIMITED COMPANY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service leader tại tỉnh/thành