Customer Service Leader (E-Commerce)

CÔNG TY TNHH MEDIASTEP SOFTWARE VIỆT NAM
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for Customer Service Lead to join our team and provide the best service to our customer
You will working at the newest O2O e- commerce platform at Viet Nam. English – Chinese – Vietnamese spoken. You will lead customer service team and provide the best customer service to our customer.
YOUR SKILL AND EXPERIENCE
• Experience with: e- commerce
• Develop training plans for your team members.
• Proactive at solve problem, Collaborate with other groups / departments to achieve business goals
• Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity
• Team leader experience: 2 years, team size from 5
• Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs
• English or Chinese: fluently

Yêu cầu công việc

• Work under pressure.
• Fast learning and problem solving skills for early stage start- up.
• Understanding how and the organizational model of call center system, telesales
• Ability to listen to understand English or Chinese, good communication.
• 2+ Years of Experience in a Customer Service Leader position in the beverage industry
• Experience or knowledge of e- commerce is an advantage.

Quyền lợi

• 13 + 14th bonus
• 15 days annual leave
• Insurance full gross salary
• Annual trip
• KPI bonus
• Salary: nego (20- 30M gross)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-03 09:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Leader (E-Commerce) - Mã tin đăng: 4461458. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service leader

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 19-19/2A Hồ Văn Huê, Phường 9, Quận Phú Nhuận

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây