Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH BTASKEE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As the Customer Service Manager, your responsibilities will include:
● Designing customer loyalty programs to enhance revenue and improve client retention;
● Staying up- to- date with advancements in the customer service field to implement relevant improvements and strategies.
● Analyzing statistics and preparing accurate reports for performance evaluation;
● Establishing customer service policies and procedures to streamline operations;
● Developing service procedures, policies, and standards to uphold quality;
● Providing oversight to the customer service teams, ensuring their effective performance;
● Enhancing the customer service experience to foster customer engagement and drive organic growth;
● Training and managing Customer Service Assistants and Representatives, fostering their professional development;
● Interacting with customers daily, addressing inquiries and guiding them towards relevant services;
● Maintaining accurate records and documenting customer service activities and discussions;
● Setting customer satisfaction targets and collaborating with the team to consistently achieve them;

Yêu cầu công việc

● Advanced troubleshooting and multi- tasking skills;
● Customer service orientation.
● Excellent knowledge of management methods and techniques;
● Experience in providing customer service support;
● Education: Bachelor’s Degree in business administration, communication, or a related field; provides a solid foundation in customer service concepts and practices;
● Working knowledge of customer service software, databases and tools;
● Ability to think strategically and to lead;
● Awareness of industry’s latest technology trends and applications;
● Experience: Proven working experience as a Customer Service Manager, Retail Manager or Assistant Manager;
● Strong client- facing and communication skills;

Quyền lợi

● Company trip, team building;
● Work from home: 3 days/ month;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in- house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self- care.
● Package Salary: 13 months of salary;
● Premium health care Package for all employee;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Competitive salary in line with experience and capability;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Performance reviews twice a year;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-20 21:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 3927776. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: SE05 Cảnh Viên 3, Đường C, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây