Customer Service Manager

TRUNG TÂM MM MEGA MARKET HƯNG LỢI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

– To contribute toward the profitability of the business by ensuring the smooth running of the store and responsible departments serve both the internal customer (Sales Floor and Sales Force) and our external customers in an efficient and professional manner.
– All operations must be achieved in accordance with relevant SOPs and other Working instructions.
* ROLE
– Help store to achieve its targets for sales, profit, shrinkage, stock control and customer service by implementing the highest standards of daily basic management
– Execute SO strategies in a timely manner. Act as an information bridge between SO, store, customer and government bureaus/ consumer associations.
– Assist SGM in negotiating contracts with external service providers such as Cleaning Company, Taxi Company, etc… and developing general initiatives to reduce costs and inefficiencies in store
– Develop employees’ skills by on the job coaching and implement succession planning within department.
* KEY RESULT AREAS
* Internal management:
– Be responsible for Customer service Departments’ performance with regards to commercial KPI results.
– Achieve the desired level of service in store for both internal and external customers.
– Assist Store General Manager to forecast cost for store
– Ensure all company’s SOPs, National and Local government regulations are properly implemented in all departments of the store
– Ensure that all licenses and permits are renewed and up to date
– Ensure that all areas in store are clean & tidy.
– Ensure all tasks of Main Cashier Department as Payment, Credit Debit, Cash & Reports are checked carefully.
– Ensure that all the processes related to free gift, voucher, cash, customer service, customer complaint are being implemented with the highest level of operational standards
– External service management (cleaning company, free delivery service etc.)
– Ensure that the standard of service provided meets the minimum requirement as stated in the contract.

Yêu cầu công việc

– Bachelor degree or equivalent qualifications, preferably in Business, Economic or related discipline. (Must have)
– 3 years working in management in both a sales environment and an environment where frequent contact to government bureaus whose job is to supervise the activity of retailers and wholesalers was required.
– Strong organisational ability
– Training and coaching, Time Management skills
– Communication skills in both English and Vietnamese
– Can use Word, Excel, and GMS.
– Can quickly adapt own knowledge to develop skills on other department in within the store.
– Creativity and willing to learn. Self- disciplined with ability to work under stress
– Ability to deal with internal & external stakeholders
+ Customer oriented, problem solvers
+ Mature, calm, flexible, confident & assertive

Quyền lợi

Thưởng KPI 3 tháng/năm tùy thuộc vào performance cá nhân & công ty
Chương trình chăm sóc sức khỏe nhân viên & gia đình
15 ngày phép/năm
Lương tháng 13

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-15 04:00:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4005267. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TRUNG TÂM MM MEGA MARKET HƯNG LỢI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây