Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Managing an team comprises of Supervisor, Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by General Manager or Client.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client

Yêu cầu công việc

In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Having experience in Contact Center and E- commerce.
Good at English (4 skills).
At least 2 years experience Manager in Contact Center
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 08:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4418991. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây