Customer Service Manager

HỆ THỐNG PHÒNG KHÁM CAREPLUS
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Operations & Team Management
Manage and coordinate the Customer Service/Call Center team to ensure scheduling and information intake processes are executed accurately, consistently, and in full compliance across all channels (hotline, website, mobile app, social media, Zalo, etc.).
Guide and supervise advisors to ensure they deliver accurate and customer- appropriate information.
Regularly update and maintain documentation related to new services, special intake processes, and consultation scripts tailored to different customer groups (VIP, health insurance, corporate clients, etc.).
Customer Care & Issue Resolution
Respond to complex inquiries and handle customer complaints in a prompt, professional manner.
Monitor service quality across all interaction channels including calls, messages, and online platforms.
Implement post- visit care activities, follow- up appointment reminders, and promotional program consultations.
Strategy & Training
Lead quality assessments of the team and continuously refine consultation scripts based on customer feedback.
Develop plans and propose strategies to enhance call center performance and improve customer experience.
Conduct regular training on consultation skills, problem- solving, service updates, and new processes.
Reporting & Performance Analysis
Prepare weekly and monthly performance reports and recommend process improvements based on data insights.
Track and analyze KPIs such as call handling time, booking rates, customer satisfaction (CSAT), customer return frequency, and successful calls.
System & Technology Management
Train staff to proficiently use customer support tools and maximize their effectiveness in customer service
Ensure stable operation of essential systems such as CRM, auto- dialer, and scheduling software.

Yêu cầu công việc

Excellent communication, persuasion,
Healthcare, clinic or service industry experience is an advantage.
Leadership
Analytical skills for performance tracking and improvement.
Background in healthcare, insurance, education, or service industries is highly preferred.
Strong coaching and team leadership abilities.
Customer- Centric Mindset
Long- term commitment and career interest in sales and customer service in the healthcare sector.
Good command of English
Minimum 3 years of experience in managing a customers service/ Call center team.
Proficient in Excel and CRM tools.
Ownership & Accountability
Result- Oriented Thinking
Bachelor&039;s degree or higher in Business Administration, Sales, Marketing, or related fields.

Quyền lợi

Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team- building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Get periodic health checks according to company policy
Being trained and developed professional skills, career
Young, friendly and professional working environment
Yearly bonus base on business efficiency
Health Insurance
Performance review once a year
Discount promotion for staff and relatives up to 60%

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-20 12:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 5226162. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HỆ THỐNG PHÒNG KHÁM CAREPLUS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây