Customer Service Manager (Csm - Foreigner)

CÔNG TY KINH DOANH BẤT ĐỘNG SẢN VIGLACERA
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description:
The Role of Customer Service Manager (CSM):
The Customer Service Manager is the key contact between the customers in the Industrial Parks and the Infrastructure Business Enterprise. The main task and responsibility of CSM is to keep in touch regularly with customers to visit, survey, receive information and opinions from customers about Industrial Parks’ operation management services and manage the handling of customers&039; problems on schedule, at the same time identify and evaluate the customers’ satisfaction to improve the service quality and create added value for the Industrial Parks.
Responsibility:
- Set up plans and the IP’s customers services programs periodically and make periodic evaluation reports accordingly.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
- Propose the customers’ data management system for the customer service
- Propose the overall plans and solutions to improve the service quality.
- Build a good and reliable impression of the customer service in front of the customers
- Perform directly the works of contacting, meeting daily with the customers to exchange, receive information, opinions, complaints from the customers and control the handling process.

Yêu cầu công việc

Job requirements:
- Having knowledge or experience in Industrial Real Estate field, investment regulation, enterprise law is preferred.
- Strong phone contact handling skills and active listening.
- Minimum 3 years experience in customer service position.
- Dynamic personality, can act as an external relations officer.
- Good presentation skills in front of the client conferences.
- Europian, English native speakers. Candidates who can speak Korean, Japanese, and Chinese are preferred.
- Excellent communication skills directly to the customers, flexibly problems solving ability.
Job location: base in Ha Noi but need to move oftenly to provinces where Viglacera’s IPs located when necessary.
Benefit:
- Salary: Negotiable
- Traveling domestically or abroad once a year.
- Great benefit policies, attractive remuneration regime….
- Quarterly bonus and annual bonus according to business results.
Contact: Mrs. Phuong Anh
Address: 2nd Floor, Viglacera Tower, No.1 Thang Long Boulevard, Hanoi, Vietnam
Quantify: 01 person
Viglacera Real Estate Company

Quyền lợi

Quarterly bonus and annual bonus according to business results

Great benefit policies, attractive remuneration regime…

Traveling domestically or abroad once a year

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-25 22:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager (Csm - Foreigner) - Mã tin đăng: 3066198. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Trung tâm điều hành KCN Tiên Sơn Xã Hoàn Sơn - Huyện Tiên Du - Bắc Ninh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bất động sản, Bán hàng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây