Customer service manager

THEODORE ALEXANDER HCM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth
Ensure SKUs information, pricing are updated on company system
Recruit, mentor and develop customer service agents and nurture an environment where they can excel through encouragement and empowerment
Control resources and utilize assets to achieve qualitative and quantitative targets
Keep accurate records and document customer service actions and discussions
Take ownership of key customer accounts, handle customers issues and follow problems through to resolution
Maintain an orderly workflow according to priorities
Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission
Analyze statistics and compile accurate reports

Yêu cầu công việc

- Proven working experience as a Customer Service Manager
- Customer service orientation
- Excellent knowledge of management methods and techniques
- Proficiency in English
- Ability to think strategically and to lead
- Advanced troubleshooting and multi- tasking skills
- Strong client- facing and communication skills
- Working knowledge of customer service in furniture or manufactory
- Experience in providing customer service support
Experience:
- 3 years and above

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-08 17:10:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer service manager - Mã tin đăng: 4161184. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Thu Duc, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây