Customer Service Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and data- driven Customer Service Manager to lead our customer service team. You will oversee a large team, including both in- house full- time employees (FTE) and Business Process Outsourcing (BPO) agents. Your primary goal will be to enhance the customer experience by setting and achieving clear KPIs, managing day- to- day operations, and continuously improving processes through data analysis and innovation. The ideal candidate will possess outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.


What you will do

Manage customer support tickets, ensuring timely and effective resolutions.
Report directly to the Head of Customer Experience, presenting insights and updates on team performance and customer satisfaction.
Oversee workforce management, including shift planning and salary calculations.
Supervise a large team of customer service agents (both in- house and BPO).
Analyze customer feedback and operational data to identify areas for improvement and implement solutions.
Lead initiatives to enhance customer satisfaction and experience across all touchpoints.
Collaborate with internal teams to optimize customer support workflows and tools.
Set and monitor clear Key Performance Indicators (KPIs) for customer service agents to ensure high performance.


What you will need

Bachelor’s degree in Business, Management, or a related field.
A minimum of 8 years of experience ideally within fintech or fast- paced industries, with at least 3 years in a leadership role
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong leadership skills with the ability to manage both in- house and outsourced employees.
Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive change.
Experience in setting KPIs and managing operational performance.
Experience with change management principles and methodologies.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4623981. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây