Customer Service & Marketing Manager

CÔNG TY TNHH ECO CLEAN THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
25 - 35 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Build, implement, and manage processes that optimize customer experience and sales operations
- Work closely with leadership to design and implement plans to achieve sales objectives. From marketing to operations to technology
- Document all interactions with clients to build customer service policies
- Responsible in the overall management of a national service partner network, technical support, call center, spare parts management, showroom and solution centers.
- Generate detailed reports on customer interactions and sales performance Provides leadership to Customer Service Department by achieving operational efficiency, to reach excellent customer satisfaction, and generating service business at a reasonable cost.
- Fire, hire, and train as needed to achieve company targets
- Understands and knows HOW to build KPIs, and more importantly, HOW to motivate and manage team members to achieve
2
- Foster teamwork and maintain a highly motivated Customer Support team through effective leadership, communication, and guidance.
- Collaborates with Regional Customer Support to ensure local objectives and directions are aligned with regional direction.
- Increase the quality & efficiency of customer service through process improvements and policy formulation to be more competitive in the market

Yêu cầu công việc

Qualified candidates will have:
- Mandatory requirements:
- Bachelor&039;s degree in field.
- English fluency, both written and spoken.
- Work experience in customer services.
Desirable requirements:
- Demonstrated ability to problem- solving skills and logical thinking
- Natural curiosity to innovate and willingness to try new things
- Proven working experience as a Sales Manager/ Retail Manager or similar position; proven history of KPI over- achievement
- English is highly preferred
- Very analytical and strong problem solving skills
- Ever increasing responsibilities from previous work experience
- Strong communicator with a collaborative mindset
- Works well under pressure

Quyền lợi

- Thu nhập từ 25tr- 35tr

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-16 01:20:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service & Marketing Manager - Mã tin đăng: 4191605. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ECO CLEAN THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây