Customer Service Officer - Contact Center

NGÂN HÀNG TNHH MỘT THÀNH VIÊN UNITED OVERSEAS BANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thừa Thiên Huế
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

About UOB
About the Department
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values- Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long- term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high- quality interactions with customers.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Update and perform on- line maintenance on system terminals as per customers&039; requests.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Process financial entries and adjustment on customers&039; accounts if necessary.
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Provide professional, friendly, and high- quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Ensure effective and timely follow- up as promised to customers.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Good understanding of the bank&039;s customers, product, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi- task.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
Apply now and make a difference.
Be a part of UOB Family

Quyền lợi

Healthcare Insurance Policy
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Check- Up Program
Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 22:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/12/2024
Hình thức làm việc
Full-time
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Thừa Thiên Huế
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer - Contact Center - Mã tin đăng: 4869513. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TNHH MỘT THÀNH VIÊN UNITED OVERSEAS BANK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây