Customer Service Officer (Lễ tân tòa nhà)

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:

Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;
Provide basic project information if required;
Track and update residential information;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Follow residents’ repair request;
Do the cashier’s tasks if required;
Maintain clean and tidy workplace;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Support residents/ tenants to register water usage norms;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;

Report:

Daily task notes;
Daily checklist for front office;

Other tasks:

Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;
Perform all other duties assigned by line manager;

Yêu cầu công việc

Communication skills:

Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other stakeholders;

PC skills:

Ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information;

Experience:

At least 1 years experience in related fields;

Foreign Language:

Communication English.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 17:15:48

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Officer (Lễ tân tòa nhà) - Mã tin đăng: 4198533. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây