Customer Service Planning Assistant Manager

LG ELECTRONICS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Call center planning
KPI Management
- Daily manage CIC KPI index and operation index
- Weekly/Monthly review low performance and make improvement plan
- Setting up KPI target, Evaluation scheme for individual agent and Call Center
Strategy & Data Analysis
- Set up call center strategy (recruitment/ coaching/ system enhancement)
- Regular competitor benchmark and prepare best practice
- Monthly data analysis to find out weak points and need to improve: Repeated Call, SVC Levels…
- CIC operation cost management
Call Forecasting (IB/OB trend/ Digital trend) and manpower allocation
Call Center Operation Support
System management
Assist for CIC Manager as requested
Digital Operation Management (Online chatting/ Chatbot)
Staffing (headcount/ labor/attendance/ contract/welfare)

Yêu cầu công việc

- Minimum 5 years’ experience in Call Center Operation Leader position
- Thorough understanding of call center metrics
- Exceptional customer service skills and Data analytical skills.
- Have experience in Digital performance & operation (5 years)
- Excellent communication (in Vietnamese & English) and leadership skills
- Knowledge of electronics & home appliance products and consultation content (prefer)
- University graduate with a bachelor degree or above
- Demonstrated skills and experience in the area of Call Center management (15 years)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:13:11

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Planning Assistant Manager - Mã tin đăng: 4014752. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 35th floor, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6, Pham Hung str., Cau Giay Dist., Hanoi

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây