Customer Service QA (Kiếm Soát Chất Lượng CSKH MỸ)

CÔNG TY TNHH CÁC GIẢI PHÁP SOFTEL
Mức lương
19 - 23 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As a Customer Service Supervisor, you will work from Monday to Friday and you can choose 01 of 02 work time as below:

Night Shift 2: 11:00 PM to 8:00 AM
Night Shift 1: 8:00 PM to 5:00 AM

Some other duties as required by the Senior Manager/Director.
Analyze all customer service metrics (e.g. CSAT, FRT, IQS) and how the team performance affects those KPIs.
Create reports that reflect agent performance.
Assess support interactions (calls, email, chat messages) based on established quality standards.
Discuss and explain feedback with agents in regular meetings.
Maintain and develop internal quality standards.
Participate in calibration sessions to maintain consistency in internal evaluations.Map the need for training and onboarding programs and initiate these projects.
Accompany evaluations with meaningful and constructive feedback.

Yêu cầu công việc

5+ years of experience in the similar roles.
Diploma/Bachelor’s Degree.
Demonstrated self- starting capability, working independently with punctuality and attention to detail; adept at multitasking with a strong work ethic.
Effective multitasking, prioritization, and time management skills.
Proficiency in English, basic computer skills, including Outlook, Word, and Excel.
Desired qualities include an outgoing personality and an outstanding attendance record.

Quyền lợi

Softel Solutions offers more than just a job; it’s a chance to build a meaningful career within an iconic US brand while gaining valuable experience. Opportunities to learn American cultures and master your English as native American English- speaking

12 days of annual leave and 11 paid public holidays, pay insurance according to regulations (social insurance, health insurance, unemployment insurance), with exciting company routine activities.
Work 5 days a week and 8 hours a day.
Unbeatable base salary from 19M- 23M/month with the potential bonuses and incentives. (We can negotiate further based on your qualifications).
Quarterly & Annually Performance- based Bonuses & Sales commission
Huge Sales Incentives: Earn commissions from device upgrades, data top- ups, cross- sales, and plan upgrades
KPI Bonuses: Based on customer satisfaction (70%), attitude, team spirit, and innovative ideas contributions (30%)
Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
Career Growth Opportunities: Progress along a clear career path from CSR to Senior CSR, Customer Service QA, Customer Service Coach, and Customer Service Supervisor/Manager, Director.
Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.

Join us at HTH Communications and be part of a dynamic and winning team where your career growth matters!

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-05 05:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service QA (Kiếm Soát Chất Lượng CSKH MỸ) - Mã tin đăng: 4778807. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CÁC GIẢI PHÁP SOFTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây