Customer Service Representative (English Required)

CÔNG TY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH
Mức lương
14 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Accurately fill in the customer service work tickets as required to ensure the completeness and accuracy of the work tickets.

Good learning ability, communication skills, execution ability, and comprehension ability.

Have 1- 3 years experience in a similar position.

Participate in cross- department/cross- team communication, and promote the rapid resolution of various pre- sales and after- sales problems.

Help customers deal with after- sales problems according to the SOP process and improve customer satisfaction.

Being fluent (listening, speaking, reading, writing) in English.

Has the ability to create and/or produce documents.

Responsible for the maintenance of private messages and comments on the brand&039;s official social media.

Closely coordinate with the international team, maintain consistency, and continuously improve customer satisfaction.

Reliable and pays close attention to detail.

Experience working in customer service teams, particularly for e- commerce platforms.

Manage the team of CS ICs and establish SOPs.

Responsible for the live chat communication (pre- sales & after- sales) of customers.

Respond to customer needs in a timely manner, guide purchases, and improve customer retention and conversion of consultation.

Kinh nghiệm: 1 Năm

6 working days per week: 5 night shifts + 1 morning or day shift
- Day shift: 10am- 7pm
- Night shift: 4pm- 1am
- Morning shift: 7am- 4pm

Cấp bậc: Nhân viên

Hình thức: Nhân viên chính thức

Age preference: 22- 25 years old

Địa điểm: Hồ Chí Minh

Ngành nghề: Tiếp thị trực tuyến, Tư vấn, Dịch vụ khách hàng

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc

Reliable and pays close attention to detail.

Have 1- 3 years experience in a similar position.

Has the ability to create and/or produce documents.

Being fluent (listening, speaking, reading, writing) in English.

Good learning ability, communication skills, execution ability, and comprehension ability.

Experience working in customer service teams, particularly for e- commerce platforms.

Age preference: 22- 25 years old

6 working days per week: 5 night shifts + 1 morning or day shift
- Morning shift: 7am- 4pm
- Day shift: 10am- 7pm
- Night shift: 4pm- 1am

Quyền lợi

- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Laptop
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-28 02:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative (English Required) - Mã tin đăng: 4919388. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây