Customer Service Representative

SELLERWIX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cẩm Lệ, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About Sellerwix
Sellerwix is a Print- On- Demand (POD) software company committed to providing exceptional services to cross border sellers by delivering high- quality products and ensuring seamless operations. We emphasize creativity, innovation, and a customer- centric approach while maintaining integrity and accountability.
Role Summary
We are looking for a dedicated Customer Support Executive to join our team. The ideal candidate will have a deep understanding of customer needs, particularly in the POD or eCommerce industry. This role plays a pivotal part in driving revenue growth and fostering long- term relationships with clients.
Key Responsibilities

Customer service includes receiving complaints, inquiries, and feedback from customers, coordinating with suppliers and relevant departments to resolve issues, monitoring progress, and providing updates to customers.
Address customer inquiries, including:

- Providing solutions for app- related issues, checking order status, and ensuring the highest customer satisfaction.
- Information about the company&039;s products and services
- Order status and issues arising during the shipping process.
- Returns, exchanges, and complaints about product quality and services.
- Proposing improvements and optimizing processes during work.

Maintain long- term relationships with customers.
Collaborate with other departments to resolve issues.

Qualifications

Excellent collaboration skills. Honest, hard- working, hard- to- learn, open mindset.
Experience working for an E- commerce startup is preferred.
Strong analytical skills, with the ability to analyze data and make data- driven decisions, are required.
Bachelor&039;s degree in the University of Foreign Language or the University of Economics.
Ability to prioritize tasks and manage time effectively to meet deadlines.
Working knowledge of English is needed, verbal fluency is a plus.
Passion for helping others succeed and a genuine interest in building strong customer relationships.

Why you’d love to work with us

PTI Insurance coverage begins immediately upon signing the official labor contract
12 days of annual leave + 5 sick leave days
Insurance contributions are based on 90% of the gross salary.
Monthly KPI- based bonuses
Competitive compensation package with a quarterly and annual bonus, annual health care insurance, and yearly performance.
Free snacks and coffee
13th- month salary
Cash bonuses on holidays and Tet, birthday.
Strongly focusing on personal development and satisfaction with a dedicated training roadmap as well as a clear career path designed for each individual.
Truly a friendly, non- hierarchical, and fast- growing working environment.
Weekly Happy Hour, annual team building events and company trips
Perfect for customer service enthusiasts, as we stay up- to- date with the latest industry trends.

The recruitment process would be short and sweet!

If you pass the CV round, then up to 2 interviews are all that’s left!
We read your CV and cover letter carefully and contact you in either case

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-03 10:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/08/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Cẩm Lệ, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 5148227. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SELLERWIX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job