Customer Service Representative

CÔNG TY TNHH LAIRD VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quế Võ, Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Meet customer expectations through effective communication via phone and email
• Resolves product/service problems
• Investigates/resolves common problems. Promotes company products/services
• Work with other departments to successfully resolve customer issues in a timely fashion
• Provide high touch customer service for a high tech product by building and maintaining client relationships and following departmental processes
• Assesses basic needs of customer and suggests alternative products/services
• Proactively communicate any changes in commitment to distribution and/or dealers
• Coordinate with appropriate groups all special requirements to include product configuration, testing and shipment dates for orders
• Escalation of web site process and service issues in a timely and consistent manner
• Interact with manufacturing to prioritize orders and with other areas of discipline to identify and solve problems pertaining to sales, service and delivery

Yêu cầu công việc

• Thorough understanding of Internet technologies including browser basics;
• Technical sales experience preferred;
• 3 years of customer support experience in manufacturing;
• Bachelors Degree in a related field;
• Computer competencies including: MS Outlook, Word, and Excel;
• Team player with positive attitude;
• Attention to detail, follow up and multitasking;
• Ability to develop creative solutions to customer service issues;
• Ability to create a "cared for" customer atmosphere;
• Ability to present the product and the company in a professional manner;
• Good at English in 4 skills: listening, speaking, writing and reading;
• Strong business correspondence skills;
• Excellent verbal and written communication and problem solving skills;
• Demonstrates sound business judgment and decision making;

Quyền lợi

13 months salary and bonus
Professional environment
Saturday and Sunday off

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 11:25:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 4295429. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lô K10 Khu công nghiệp Quế Võ (mở rộng), xã Nam Sơn, thành phố Bắc Ninh, tỉnh Bắc Ninh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây