Customer Service Representative

CÔNG TY TNHH FPS FLEXIBLES VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Trảng Bom, Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Summary (Scope of the Job)
· Ensures quality of the task/services/information provided by self and others. Impacts closely related work teams whose activities are interdependent. Possesses and demonstrates developed communication and diplomacy skills used to direct/persuade/influence others.
· Understanding our customers’ needs & expectations and translate these into high quality products & services.
Position- Specific Tasks & Responsibilities
· Being the single point of contact between Suppliers, Sales Offices, Planning, Production, R&D, Quality and Logistics departments.
· Recommending alternative solutions where needed to meet customers’ needs.
· Coordinating the entire procurement process (3PM) flow and supplier management.
· Coordinating the entire end- to- end order process flow and specification management.
· Managing all inquiries and info requests from Planning, Production and QA departments in time.
· Pro- actively communicating any issues with the customer and help in finding satisfying solutions.
· Providing technical & product optimization support for Sales Offices and direct customers.
· Responding to inquiries, sample and order requests of our customer in a professional and timely manner.

Yêu cầu công việc

Background Requirements
Education:
Bachelor&039;s degree
Experience:
·Fresh learner is acceptable
·Experience in polypropylene packaging is a plus
Knowledge and Skills:
·Able to handle multiple tasks at the same time and have strong prioritization & solid follow- up skills
·Pro- active and take full ownership of the tasks assigned to you
·Thorough & quick: you are on top of your game and demonstrate a great sense of urgency
·Learn & have strong willingness to understand our customer needs
·Strong communicator – both in writing & verbally – across organizational levels and with internal and external stakeholders
·Have a strong interest in the technical side of our products
·Excellent level of Microsoft Excel, PowerPoint, Word
·Result oriented
·Good team player
·Fluent in verbal and written English
Competency Requirements
·Earning Trust
·Building Trusting Relationships
· Valuing Differences
·Planning & Organizing
·Effective Communication
·Decision Making
·Action and Result Orientation
·Adaptability
·Sustaining Customer Satisfaction

Quyền lợi

- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Phụ cấp thâm niên
- Chăm sóc sức khỏe
- Chế độ bảo hiểm
- Nghỉ phép năm
- Xe đưa đón
- Tăng lương
- Đào tạo
- Đồng phục
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:08

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 4369925. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH FPS FLEXIBLES VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây