Customer Service Specialist (Accounts Management)

CÔNG TY TNHH ASHTON FURNITURE CONSOLIDATION
Mức lương
14 triệu
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Alerts customers on shipment issues in advance.
Handle and resolve customer complaints/inquiries via mail in a timely and accurate manner.
Provide administrative support (such as report preparation) and any other duties as assigned.
Follow up with Logistics and Fulfillment team to ensure booking/ stock available for outbound shipments.
Provide outstanding customer service to improve customer satisfaction and relationship.
Manage new orders in system: process, sequence, send proforma.
Coordinate, analyze and improve customer service functions to meet company goals.
Manage pending orders, consolidate orders and fulfill the shipment.
Interface with customers and sales representative to handle both pre- sales and post- sales service function.
At all- time comply with company policies, procedures and instructions.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education:
University graduate, major in Foreign trade or Economics.
Experience:
· At least 3 years experiences in the same position.
· Experience in customer service in manufacturing companies is a plus.
· Local candidates are preferable Ba Ria Vung Tau provice
Knowledge of:
· Knowledge of Import/Export Customs and Shipping Documentation.
· Advanced knowledge/experience in Microsoft Applications (Word, Excel, Outlook 365, Skype).
· Knowledge of Furniture Industry is an advance.
Skills and Abilities
· Strong competence in the use of technology and software applications including MS, ERP
· Familiar with maintaining customer database.
· Must be able to communicate fluently in English.
· Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels.
· Proficiency in the management of resources.
· Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge.
· Strong interpersonal and communication skills.
· Constructive and creative thinking (in problem solving)

Quyền lợi

Đào tạo
Tăng lương
Chăm sóc sức khỏe
Chế độ thưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 17:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Specialist (Accounts Management) - Mã tin đăng: 4612951. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Khu công nghiệp VSIP 2-A, Bắc Tân Uyên, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây