Customer Service Specialist (Accounts Management)

CÔNG TY TNHH ASHTON FURNITURE CONSOLIDATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Interface with customers and sales representative to handle both pre- sales and post- sales service function.
Handle and resolve customer complaints/inquiries via mail in a timely and accurate manner.
Alerts customers on shipment issues in advance.
At all- time comply with company policies, procedures and instructions.
Provide outstanding customer service to improve customer satisfaction and relationship.
Manage new orders in system: process, sequence, send proforma.
Follow up with Logistics and Fulfillment team to ensure booking/ stock available for outbound shipments.
Coordinate, analyze and improve customer service functions to meet company goals.
Manage pending orders, consolidate orders and fulfill the shipment.
Provide administrative support (such as report preparation) and any other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

Education:
University graduate, major in Foreign trade or Economics.
Experience:
· Experience in customer service in manufacturing companies is a plus.
· At least 3 years experiences in the same position.
· Local candidates are preferable Ba Ria Vung Tau provice
Knowledge of:
· Knowledge of Furniture Industry is an advance.
· Advanced knowledge/experience in Microsoft Applications (Word, Excel, Outlook 365, Skype).
· Knowledge of Import/Export Customs and Shipping Documentation.
Skills and Abilities
· Strong competence in the use of technology and software applications including MS, ERP
· Strong interpersonal and communication skills.
· Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge.
· Familiar with maintaining customer database.
· Constructive and creative thinking (in problem solving)
· Must be able to communicate fluently in English.
· Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels.
· Proficiency in the management of resources.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 11:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Specialist (Accounts Management) - Mã tin đăng: 4602294. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Khu công nghiệp VSIP 2-A, Bắc Tân Uyên, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây