Customer Service Staff For Public Training Courses

BUREAU VERITAS VIỆT NAM
Mức lương
14.0 nghìn/giờ
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Our job performance is within the framework of the BV Quality Assurance System, follow strictly HSE requirements, Codes of Ethics and BV Group’s policies and procedures.

Coordinating with other departments to ensure that customer service issues are resolved quickly and efficiently;
Liaise & co- ordinate with clients on training schedule;
Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction;
Co- ordinate with clients for certificate collection & mailing of certificates;
Co- ordinate the activities of the Customer Service team; provide support and advice to team members;
Calculating and submit sub fee, OT of sub- contractor.
Schedule & co- ordinate with training clients for submission of documentation for review;
Record and manage customer information and constantly update it on the database system;

Yêu cầu công việc

Effective team co- ordination and leadership skills;
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of character;
Bachelor’s degree in English, Business Admin or Technical major;
Ability to multi- task, prioritize, and manage time effectively;
Good command of English;

Quyền lợi

Training & Development Activities: Professional Training, Soft- skill training, Awareness training (ISO 9001, 14001...);
Opportunity to experience a professional, multinational working environment, & exposure to the European; standard working style from a French company.
Social insurance, personal medical insurance, Aon accident & health care insurance 24/24, annual health check;
13th salary, salary review per year, bonus;
Birthday gifts and shorter working time on birthday;
Annual leave with pay: 15- 18 days/year + 5 sick leave/ year;
Gifts voucher on public holidays (Tet holiday, Independence Day, Hung King, Labor Day, Mid autumn..);
Phone allowance, taxi card,...;
Participate in events with company such as Year end party, Outing trip, Family day. Environment day;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-17 10:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Staff For Public Training Courses - Mã tin đăng: 4485560. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 4, Tòa nhà E-town.1, 364 Đường Cộng Hòa, Quận Tân Bình,  TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây