Customer Service Staff (Non-voice)

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Daily Operation

Ensure all inquiries from Non- voice channels: E- mail, Official Zalo, Facebook, Homepage, Daikin App, System Integrated in Call Center handled completed within same day, consist of Internal Request & External Request.
Coordinating directly with Quality Control Team in Call center to push Call agent improvement & build/ revise operation process as required.
Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically
Manage operation 3 teams: Mail Internal with 5 agents, System with 4 agents, MDC with 3 agents.
Closely monitor team workload and personnel changes to ensure timely coordination, work continuity, and team stability.
Give instructions to teams / Handling complicated cases or cases out of SOP.
Discussing directly with the supervisor of Service Center to handle quicky request from customer/ service center.
Discuss to clear the process cross dept. & Support other depts to execute steps within Call center scope related to company programs as required.
Record problems arising from teams and offer solutions or request consultation from Manager (if necessary).
Making periodic reports/ providing data as required

KPI Management Team:

Support training team to build suitable training content & plan.
Review operational processes and propose adjustments or improvements when necessary.
Control and monitor Call Center dispatch time, call quality & accuracy process target by KPI evaluation monthly & daily tracking tools.

Yêu cầu công việc

- Positive attitude and focus on customer service
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- A willingness to learn continuosly and to adapt to new conditions
- University degree of Social & Science, Education or English major or related major to the job
- Advanced MS Word, MS Excel and MS Power point is a plus
- Proficient in English, especially listening & speaking is the advantage
- Demonstrated ability to handle multiple tasks

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-20 06:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Staff (Non-voice) - Mã tin đăng: 5223455. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 & 15, Tòa Nhà Nam Á, 201-203 CMT8, Phường 4, Quận 3, Tp. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job