Customer Service Supervisor

CÔNG TY TNHH COBI ONE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.
- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.
- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.
- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.
- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.
- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.
- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.
- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.
- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers
- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.
- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.

Yêu cầu công việc

Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Demonstrate good communication skills.
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Presentation skills, Complaint handling skills.
- Ability to prioritize, planning skills, well- organized, multitasking.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can- do” attitude.
- Possess an ability to work in a fast- paced, dynamic team environment.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 18:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Mã tin đăng: 4673352. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

CÔNG TY TNHH COBI ONE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây