Customer Service Supervisor

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Order intake & forecast management

Manage forecast for the company
Control all order intakes, key in, and manage without any missing

Manage Deliveries & Transactions:

Complete internal documents to ensure deliveries and transactions are done correctly, and properly according to the contracts, and regulations.
Control the delivery plan and meet the deadline to deliver goods to customers by proactively collaborating with sales, customers, delivery providers, and an internal supplier (Tietex Asia) to control all deliveries.

Liaise with Suppliers:

Work closely with logistics suppliers (carriers, trucking companies, etc.) to ensure smooth operations.
Build and maintain strong relationships with suppliers to ensure effective and sustainable cooperation.
Ensure customs declaration documents (if any) are done on time to match the delivery of goods to customers without being late.

Analysis and Reporting:

Report issues and trends related to CS management.
Use data and analytics to propose improvements to optimize the process.
Track, analyze, and report on customer service tasks on a monthly/quarterly/yearly basis.

Support and Develop Team:

Motivate and encourage the team to achieve the company’s business goals.
Communicate goals, strategies, and work processes to the team, ensuring understanding and proper execution.
Develop CS team.

Ensure Compliance and Service Quality:

Monitor and ensure the quality of services provided to customers meets the highest standards.
Ensure all CS processes comply with company regulations and legal standards.

Yêu cầu công việc

Strong communication and teamwork skills.
Excellent negotiation, analytical, and project management skills.
Communicating in English, if also Chinese is a plus.
Good at Excel, ERP, Ecount…
Bachelor’s degree in relevant fields such as Economics, Logistics, Business Administration, or equivalent.
Ability to lead and develop a team.
Minimum of 3- 5 years of experience in customer services

Địa điểm làm việc
Đường D3, KCN Nhơn Trạch II- Lộc Khang, Phú Hội, Nhơn Trạch, Đồng Nai

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-23 10:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Mã tin đăng: 4586926. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây