Customer Service Supervisor

FAMILY MEDICAL PRACTICE
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Overview:
The Senior Client Liaison Executive of health checkup is responsible for the overall performance of the Health Check section of clinic. He/she shall promote the health checkup service of the clinic, manage customer service, maintain relationship with current client and develop new client; coordinate concierge services for client upon to Doctor&039;s recommendation. Senior Client Liaison Executive will collaborate with a multi-disciplinary team of Doctors, Nurses, medical staffs and other departments to ensure the smooth health checkup services for the clients.
Key Responsibilities:
- Deal with complaints as and when they arise and resolve problems.
- Ensure patients are aware of work flow when they enter clinic and accommodate client requests whenever possible.
- Work closely with Marketing & Sales department and liaise with all departments within clinic necessary to complete the services offered by Clinic.
- Inform management of problems or issues that need their attention on a regular basis.
- Ensure all work stations are manned on time.
- Ensure all patient information collected for each patient, proper documentation completed at every station on completion of patient visit and produce a medical report at the end of cycle with high accuracy level.
- Managing proper patient flow to avoid congestion and minimize waiting time in system.
- Ensure equipment in good working order at all times and notify management of equipment needs in timely manner.
- Maintain good communication with patients at all time.
- Maintain strict confidentiality with patient and company medical information.
- Inform clients of any changes in schedule or processes.

Yêu cầu công việc

Qualification:
Education & Experience:
- Holder of a diploma or equivalent degree
- At least 3 years’ experience in customer relation/ interaction, preferably at Foreign Service companies or in the healthcare/ service industry.
Key Capabilities & Skills:
- Fluency in English is a must
- Well-groomed, pleasant outlook is a plus.
- Caring and empathy
- Commitment to excel, striving to exceed standards and achieve best results
- Positive attitude, able to be multi-tasked
- Excellent communication and interpersonal skills
- Provide leadership for team, organize rosters and work flow and ensure sufficient staff to complete tasks.
- Good problem solving skills and ability to handle conflicts
Benefits:
- Annual health check.
- 20 paid leave per year.
- Attractive remuneration package
- Career development opportunities
- Medical examination and treatment for employee and family members
- 44hrs working per week

Quyền lợi

Health care for family

14 annual leave/ year

Internal/ external training

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-08-13 02:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Mã tin đăng: 2930503. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 34 Le Duan, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Dược Phẩm/Công nghệ sinh học, Dịch vụ khách hàng, Y tế/Chăm sóc sức khỏe
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/09/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây