Customer Service Supervisor - App Travel

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Following and making sure all team members are actively involved activities service Improvement and Motivation Program.
Developing personal performance and team members (Team leader and agents)
Providing Performance Reports and analysis such as attendance, achievement, activities assigned, etc.
Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Managing an Inbound team comprises of Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
Monitoring, make sure all members of the team (team leader and agent) actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments.
Making valid decisions on complaints, despite from customers or the client, required special treatment, such as complaints that are not resolved in a specified period in accordance with the Service Level Agreement, bulk cases, and others.

Yêu cầu công việc

Experience in managing performance targets. Strong determination of KPI achievement.
At least 1 year experience in the same position or 2 years in a Team Leader position above.
Good at English.
Strong personality and leadership.
Experience in the BPO industry, having OTA exposure is a plus.
Result- oriented, problem solver, analytical skill, and customer- focused.
Minimum of 3 years experience in call center/contact center/customer service.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-15 09:23:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - App Travel - Mã tin đăng: 4187067. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây