Customer Service Supervisor (English Fluently)

APPEN DATA TECHNOLOGY VIỆT NAM
Mức lương
17 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Project Description: This is a project relating to Customer Service for e- commerce platform. The primary responsibility of this role is to support Project Manager with the purpose of ensuring the highest level of service quality as well as operational efficiency throughout the project. This position will also be responsible for managing a team of 30- 40 employees.
Major Responsibilities:

Lead, manage & develop a team, helping them to achieve their full potential and maintain high standards and quality of work.
Organize performance coaching for staff in the team, implementing performance to excellence and controlling staff turnover.
Cooperate with the implementation of project delivery, monitor team service quality and efficiency, and promote the achievement of KPI.
Highly sensitive to customer complaints, able to anticipate and properly handle unexpected situations.
Control Team roster to be efficient and work with QAs/Trainers to gather feedback regarding productivity and quality problems for service improvement.
Act as the client liaison, understanding and communicating project requirements to ensure clear communication and alignment between the client and team members.

Yêu cầu công việc

Leadership skills and self- starter mentality;
MS Office skills and savvy with technical platforms;
Continuously look for opportunities to improve the process;
At least English B2 language level (equivalent to TOEIC >=700 or IELTS >=5.5);
Having more than 1 years of experience in a related field or similar position;
Able to communicate effectively in both languages Vietnamese and English (verbal and written);
Experience related to managing customer service team for e- commerce project including Chat/Email(Ticket)/Voice is a plus;
Proven record of managing team and delivering results, ability to cooperate with stakeholders smoothly;

Quyền lợi

100% salary during 2- month probation;
Be part of a motivated, fun and supportive team, free style dress;
Annually medical check- up;
Attractive salary range 17.000.000 – 20.000.000 (including basic salary + performance bonus);
Salary review once per year;
Social insurance premium is based on 100% gross salary;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 18:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (English Fluently) - Mã tin đăng: 4571942. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

APPEN DATA TECHNOLOGY VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây