Customer Service Supervisor (Giám Sát CSKH)

SHINHAN FINANCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage CS Team’s daily operations (50%):

Agents’ performance monitoring
Support recruitment (new or replacement) process: searching candidate; conducting interview & evaluation; preparing service contract, agents’ monthly incentive calculation
Walk- in customer serving when needed,
TAT control/FCR Control/ QA control
Call flow & dropped call real- time monitoring,

Training responsibilities (25%):

Conduct some customer service skills training and quality improvement training to other departments, if required;
At least annually for whole CS’s soft skills training and semi- annually refresh technical training (new joiner training is a must)
Conduct knowledge testing for CS team on quarterly basic.
Organize/support both required technical (workflow, procedure, guidelines) training and customer service soft skills training for CS staff;

Report & Others (25%):

Be a good back up for CS Team Head
Do regular/ad- hoc reports
Keep up- to- date on new or enhanced products/services to maintain a high- quality service with accurate information providing to customer
Systems enhancement/testing when needed.
Other assigned tasks by CS Team Head/Head of Customer Service Center

Yêu cầu công việc

Qualification

University graduated. Economics, Finance or Banking is preferable.

Experience

At least 3 years of management experience in customer service/call center or related industries

Knowledge

Customer service oriented & Having knowledge/experience in dealing with customer, Customer service or service industries
Understanding about SVFC&039;s products
Manual/procedures/process building up
Having rich experience in complaint handling, dealing with both internal & external customers (face- to- face & other communication channels)
Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
Vietnamese & English- advanced

Skills

Relationship building & teamwork
Conflict management
Good Analysis & reporting skills
Attention to detail and quality orientation
Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
Coaching, training, mentoring, interview skill
Proficient in MS Office (Word, Excel, Power Point,...)
Agility and adaptability
Procedures/process/guideline,... building up
Familiar with CRM system/call center

Quyền lợi

Attractive salary and bonus
Friendly and dynamic working environment
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Engagement and outdoor activities
Social insurance
Premium health insurance
Annual leave: 16- 18 days

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-30 06:40:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (Giám Sát CSKH) - Mã tin đăng: 4320880. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây