Customer Service Supervisor (Medical project)

DIGI-TEXX VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibility

Update and maintain the knowledge center with relevant information and documentation.
Collaborate with internal teams and external partners to resolve issues as quickly as possible.
Prepare and present reports and findings to the client.
Oversee and track project timelines, deliverables, and milestones.
Collect, analyze, and interpret data for reporting purposes.
Ensure seamless coordination across departments to support project goals.
Act as the main contact point for our client.
Coordinate with the Customer Service Operations (CSO) team, ensuring timely support and assistance to clients.

Salary & Bonus:

Yearly salary review in March, adhoc in September
Performance bonus
13th- month salary
Base salary: competitive salary

Benefits package:

Gift for Tet holidays, Women’s days, birthday, wedding, child birth, etc.
Premium healthcare insurance after probation
100% salary and annual leave in probation period
Career growth opportunities with Career Framework and training programs (leadership, problem solving, critical thinking, project management, etc.)
Participation in social insurance with 100% base salary
Professional and diversity working environment.
Internal activities and clubs: Company trip, team building or year- end party, happy Halloween, sports day, football club, badminton club, etc.
PTO per year: 12 days annual leave + 2.5 days off for women in their period

Yêu cầu công việc

Requirements

2- 3 years of experience in project coordination or a similar role.
Fluency in English (4 skills), as this role will involve regular communication with international clients, particularly in Singapore.
Ability to work in a dynamic and fast- paced environment.
Strong data collection and analysis skills.
Experience in Customer Service or related fields.
Knowledge of the medical/healthcare field is a strong plus.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-26 06:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor (Medical project) - Mã tin đăng: 4752091. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Anna Building, Quang Trung Software City, District 12, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây