Customer Service Team Lead

INNOVATURE CONSULTING INC.
Mức lương
18 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 4, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

WHAT YOU WILL BE DOING:
Customer Service Tasks:

Continuously follow, maintain, and update SOPs.
Adhere to established workflows, Standard Operating Procedures (SOPs), and other tasks promptly, accurately, and consistently.
Manage customer inquiries and provide support for product or service- related issues, technical problems, and account inquiries.
Participate in internal audits and quality checks to ensure team and individual work quality.

Team Management Tasks:

Identify training needs, arrange training opportunities, and support team members in enhancing their skills and knowledge.
Monitor team performance, establish targets, and provide constructive feedback to assist team members in achieving their objectives.
Participate in the interview and recruitment processes for the team and contribute to the training of new team members.
Act as the primary point of contact for clients regarding team service quality and management matters. Address and resolve team- related issues and proactively escalate issues to higher management when necessary.
Generate reports and metrics on team performance and management for direct management’s review.
Ensure team members comply with quality standards and meet performance metrics.
Perform other ad- hoc tasks as assigned by management.
Offer guidance, direction, and leadership to team members, ensuring a clear understanding of roles and responsibilities.

WHAT WE ARE LOOKING FOR:
Must Have:

Demonstrates a willingness to continuously learn and adapt to new conditions.
Proficient in using Outlook, Excel, and Adobe Acrobat.
Possesses a minimum of 2- 3 years of experience in Customer Service.
Demonstrates an excellent command of English communication (both written and verbal) to facilitate training and maintain regular communication/reporting with the client’s team.
Exhibits a strong sense of urgency and the ability to multitask effectively.

Nice to have:

Previous experience in team management positions is preferred.

WORKING HOURS: Mon – Fri, 2PM – 11PM
WORK LOCATION: 9th Floor, Ree Tower, 9 Doan Van Bo, Ward 13, District 4, HCMC

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 02:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Lead - Mã tin đăng: 4357068. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INNOVATURE CONSULTING INC.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây