Customer Service Team Leader (English + Working At District 12)

CÔNG TY TNHH CONCENTRIX SERVICE VIETNAM
Mức lương
19 - 22 triệu
Địa điểm làm việc
Nghệ An; Đông Hòa, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Identify performance related issues, develop an action plan for improvement, implement corrective action, up to and including termination of employment
Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics are achieved at a minimum weekly
Provide subject matter expertise in handling escalated customer calls as needed
Communicate expectations to employees and provide timely updates
Stay current on internal work processes, policies and procedures. Attend required manager development training
Promote the Concentrix values through both behavior and attitude, including being an advocate for team members
Ensure service delivered to our customers meets contractual Key Performance Indicator (‘KPIs’) and financial expectations
Responsible for the day- to- day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements
Conduct Team Meetings to ensure expedient communication of relevant information and as an open forum for input. Schedule and organize team activities

Yêu cầu công việc

Associate&039;s degree in related field with two to four years of relevant experience preferred
Ability to mentor, coach and provide direction to a team of employees
Ability to lead team in multi- tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverable
Highly motivated individual with skills to develop and coach team members to achieve performance expectations
Work well under pressure and follow through on items to completion
Strong communication skills, both written and verbal
Willingness to work a flexible schedule

Quyền lợi

Laptop
Salary increase
Allowance
Health care
Annual leave
Insurance policy
Tourism
Train
Bonus mode

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-21 04:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Leader (English + Working At District 12) - Mã tin đăng: 4437685. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà QTSC 9, Công viên phần mềm Quang Trung, Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Hưng Thuận, Quận 12, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
4
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây