Customer Services Manager

CÔNG TY TNHH BTASKEE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;
Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;
Analyze performance data and prepare reports for evaluation;
Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;
Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;
Enhance customer service to drive engagement and organic growth;
Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;
Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;
Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;
Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;
Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;
Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;

Yêu cầu công việc

Awareness of the latest industry trends and technologies;
Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;
Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;
Strong experience handling complaints and leading teams in fast- paced environments, high- performing teams;
At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);
Advanced troubleshooting, multitasking, and client- facing communication skills.
Fluency in English (4 skills);
Proficient with customer service software, tools, and multi- channel service;

Quyền lợi

Company trip, team building;
Annual leave days: 12 days/year;
Social, health & unemployment insurance;
Work from home: 3 days/ month;
Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in- house cleaning services through bTaskee, help you to prioritize relaxation and self- care.
Performance reviews twice a year;
Competitive salary in line with experience and capability;
Premium health care Package for all employee;
Package Salary: 13 months of salary;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-28 07:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Manager - Mã tin đăng: 4919884. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: SE05 Cảnh Viên 3, Đường C, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây