Customer services Teamleader

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

BENEFITS:

Có Shuttle Bus đưa đón từ Bình Dương- HCM đến Long An
Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.

OEM CUSTOMER SERVICES TEAM LEADER:

Client Relationship Management: Foster strong relationships with clients, serve as the key point of contact, communicate updates and requirements, manage special requests, and conduct in- country visits and audits.
Production Planning and Costing: Collaborate with Costing and Finance teams to set final prices, negotiate with clients, address special sourcing requirements, and communicate engineering change requests (ECRs) internally.
Order Management: Lead OEM Customer Service team, handle order changes with Planning, provide capacity updates, and manage the efficient processing of orders and payments.
Event and Audit Coordination: Represent the company at industry events, coordinate production walk- throughs or OCAs with QC, Production, and Technical teams, and ensure all necessary preparations are in place.
Account Development: Oversee the Product Development Coordinator and OEM CS Team, and collaborate with departments to develop new and existing collections, ensuring smooth transition from development to mass production.
Issue Resolution and Quality Management: Address potential delays, manage claims and quality issues, coordinate with internal teams to resolve problems, and ensure client satisfaction.
Standard Updates and Improvement Proposals: Continuously update product standards with clients, share improvement proposals from internal teams, and ensure clear communication of updates or issues.
Business Development: Explore potential business opportunities, represent the company at summits and trade events, and propose improvements and cost- saving measures to clients.
Forecasting and Reporting: Provide accurate forecasts for material sourcing and production plans, analyze data for board presentations, and ensure timely submission of all required reports for internal and external use.

Yêu cầu công việc

A minimum of 3 years’ experience in a project management or lead customer service role in the furniture industry
Fluent in English, with additional languages considered a strong asset.
Strong project management skills with the ability to work cross- functionally and manage multiple priorities.
Strong leadership skills required to manage a team and delegate responsibilities effectively to ensure that all deadlines and client expectations are met with regards to product development or order management.
A strong passion for and knowledge of furniture, design, and interior design, with a keen eye for aesthetic details.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-14 12:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer services Teamleader - Mã tin đăng: 4644945. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây