Customer Success Analytics Intern

ELSA, CORP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The role:
We are looking for a fresh, self- motivated individual to join the ELSA Vietnam team as an Operations & Engagement Intern in Ho Chi Minh City. You will be supporting the Account Management & Customer Success teams with the onboarding, engagement tracking, activities planning & management in order to maintain and enhance the engagement rate with our clients.
What you’ll be doing:

Follow up with internal teams to ensure customers’ technical issues are resolved
Create user guidelines/manual, FAQ, and other related documents
Update our internal database regarding information on new clients, engagement reports, and learners&039; performance reports. Handles confidential student information with tact, discretion and compliance with company regulations
Assists learners during the use and application of specific curriculum and ELSA software that enhances their learning experience
Other relevant tasks to be assigned by the line manager
Support to operate workshops and competitions for teachers/end users
Contribute to the development of short term engagement plans/goals to ensure a high engagement rate of trial clients

Requirements:

Proficient in using common in Microsoft Office tool such as Excel, Word, PowerPoint and other computer/technology applications
Good command of English/Chinese
Meticulous, good organizational skills, with an ability to prioritize important tasks
Have an understanding of English teaching methodologies and techniques is a plus
Have a flexible, resilient, and positive can- do attitude
Demonstrates effective communication
Proficient in using common computer/technology applications

Benefits:

Monthly allowance
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Internship certification
ELSA Speak Premium 3 months Account
Company Happy Hour and other company internal activities
Working with seniors in real projects
Opportunities to grow professionally and play a critical role in shaping the next stage of our company&039;s growth
Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 17:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Analytics Intern - Mã tin đăng: 4712361. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ELSA, CORP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
INTERN
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây