Customer Success Intern (Ecommerce, Full-Time)

HAMSA CORPORATION
Mức lương
1000 - 4000 nghìn/tuần
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Consult customers and help them grow their business with our products.
• Optimize current posts and create new help desk articles to help customers easily find guidelines for using the app.
• Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5- star reviews, and reduce the churn rate.
• Collect and report the problems that customers often encounter to give suggestions to improve the product.
• Execute other tasks and projects assigned by the Management Team.
• Handle tickets to support customers via live chat and calls.
• Clarify customer complaints and provide the best solutions to resolve their issues.

Yêu cầu công việc

• Interested in solving problems with digital/SaaS products
• Effective and positive communication with customers, team members, and managers
• Proficient English skills (IELTS > 6.0)
• Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
• Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus
• Good problem- solving, logical thinking, and decision- making skills

Quyền lợi

• Gain valuable hands- on experience in product development, Agile/Scrum.
• Enjoy free lunches at the company with a full nutritional menu.
• Become a member of an enthusiastic and passionate team.
• Experience a collaborative and supportive work environment.
• Participate in on- job training, ensuring you clearly understand and can perform the job.
• Commit to this being a meaningful and useful working period in the beginning of your career.
• Develop your skills and knowledge relevant to the IT software industry.
• Special attention and direction for each member&039;s development.
• Work alongside experienced professionals and gain mentorship opportunities.
• Receive benefits during the internship period.
• Participate in a 4- month apprenticeship program that focuses on practice.
• Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-18 18:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Intern (Ecommerce, Full-Time) - Mã tin đăng: 4430735. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: CIC Tower, 219 Trung Kính

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Thực Tập Sinh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây