Customer Success Intern

MAGENEST.,JSC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Gain an understanding of the business landscape, competition, and the latest industry trends.
Create instructional materials for apps (user guides and video tutorials).
Other minor related tasks assigned by the manager.
Conduct weekly, quarterly, and annual customer success reports to ensure customers optimize our products/service, issues are resolved proactively and customer goals are met.
Make recommendations to improve customer service quality. Provide insight and relay the voice of customers to the internal teams.
Follow onboarding, training, and support procedures correctly, ensuring that all customers are successfully utilizing the apps, are fully engaged, and get the value they expect.
Gather users’ reviews on the Shopify app listing and other marketplaces.
Answering customer queries on live chat and emails. Collaborate with internal cross- functional departments to meet customer requirements.
Build strong, long- term relationships with customers by constantly communicating and efficiently resolving issues with alternate solutions tailored to individual needs.

Yêu cầu công việc

Customer support experience is a plus.
Degrees in Business, Administration, Economics, or a related field and available to work full- time
Interest in working with multi- divisional, multi- geographical customers.
Fluent in English, both spoken and written.
Excellent analytical and organizational skills, with a systematic approach to problem- solving.
Enthusiasm for learning and adapting to new challenges.
Demonstrated ability to work both independently and as part of a team.
Proactively engages customers with a consultative, solution- orientated approach to identify new opportunities.

Quyền lợi

Opportunity to work with clients and partners internationally.
Opportunity to become an official executive for excellent candidates.
Develop competencies and knowledge in the areas of technology services and products.
Competitive salary and attractive commission.
Training 1 on 1 to develop a mindset in working with technology products and services.
Work in the dynamic industries: eCommerce and technology.
Social insurance, health insurance, and other benefits according to the Labor Law.
Daily tea break, monthly birthday celebration, quarterly team building activities, annual company outing trip, and more.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-10 14:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Intern - Mã tin đăng: 3942737. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: P712-HH1, Chung cư MecoComplex, ngõ 102 Trường Chinh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Thực Tập Sinh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây