Customer Success Leader

HAMSA CORPORATION
Mức lương
12 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Monitor and enhance the performance of the support team and individual members.
• Collect and report customers insights to product team for improvement.
• Identify customer needs and helping customers use specific features
• Collaborate with other teams (management, product, marketing) for quarterly and monthly planning, and track progress.
• Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5- star reviews, and reduce the churn rate.
• Learn about products features and update functionalities knowledge continuously
• Take primary responsibility for managing the team members, including providing training and support in complex cases.
• Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat

Yêu cầu công việc

• Demonstrated leadership qualities
• Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
• Effective and positive communication with customers, team members, and managers
• Excellent communication (verbal and written) and interpersonal skills
• At least 2 years of experience in supporting digital/SaaS products
• Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus
• Proficient English skills (IELTS > 6.5)
• Willing to work night shifts and weekend shifts

Quyền lợi

• Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
• Participate in on- job training before starting work, ensuring you clearly understand and can perform the job
• Review development roadmap every 6 months
• Income commensurate with experience and ability
• Remote based on personal needs 1 day/month
• Become a member of an enthusiastic and passionate team
• Opportunity to work in the e- commerce industry, especially Shopify, the number 1 e- commerce platform
• Lunch support at the company with a full nutritional menu
• Quarterly and annual bonuses based on common goals
• Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
• Special attention and direction for each member&039;s development
• Ensure that the regimes comply with State regulations

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-31 22:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Leader - Mã tin đăng: 4923596. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: CIC Tower, 219 Trung Kính

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây