Customer Success Manager

INSPECTORIO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


JOB SUMMARY
As a Customer Success Manager for Key Accounts, you’ll be managing a portfolio of Key/Strategic Accounts – leading Onboarding, Adoption and Growth initiatives and campaigns to drive renewals and increased Inspectorio footprint and advocacy across your portfolio.
RESPONSIBILITIES
- Build deep, strategic relationships with key clients – working to develop long-term partnerships.
- Lead the execution of onboarding, adoption and growth plans, initiatives and campaigns across your portfolio.
- Measure and track portfolio lifecycle stages, adoption levels, upsell, and renewals
- Manage a portfolio of client accounts and meet defined financial targets
- Conduct regular Quarterly Business Reviews with Key Accounts to discuss account progress, current concerns and opportunities and set clear goals for the succeeding quarter
- Close collaboration with Sales team to ensure effective/efficient account hand-offs
- Help establish/improve processes necessary to ensure efficient and effective team operations
- Work with CSM Leadership and CS Engagement to develop and execute client outreach and engagement campaigns
- Collaborate with the Product team to use customer feedback to drive product development and innovation.
- Work with Customer Support on calibration and optimization of Support tools and processes

Yêu cầu công việc


REQUIREMENTS
- 5+ years in Customer Success, Account Management, Sales, Business Development, Project/Implementation Management or other customer-facing role
- Exceptional organizational and analytical skills
- Excellent communication and presentation skills
- Fluent in spoken/written English
- Ability to analyze and utilize data to drive insights and adoption strategies for client accounts
- Process-oriented mindset
- Ability to make timely decisions and have sound judgment
- Presents very organized and structured thinking for planning and execution purposes.
- Experience in establishing and growing junior to senior-level relationships and being seen as a trusted advisor
- Ability to collaborate within internal, cross-functional and cross-cultural teams (e.g. product management, other customer success team members, customer support, sales, and operations) to deliver effective solutions to customers
- Utilize forward-thinking to implement creative ways to solve complex customer challenges
- Strong individual contributor with a commitment to the customer
COMPETENCIES
- Trusted advisor
- Passionate/ excited for new, emerging technologies
- Creative problem solver
- Willingness to learn
- Clear communicator (written and spoken)
- Relationship builder
- Analytical/ Critical thinker
- Tech-savvy

Quyền lợi





Attractive salary and Performance Bonus





Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws





Professional and international working environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-07 17:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Manager - Mã tin đăng: 964050. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: The Galleria Metro 6 Office Tower,59 Hanoi highway, District 2, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Người nước ngoài/Việt Kiều, Bán hàng, IT - Phần mềm
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây