Customer Success Manager

NANO TECHNOLOGIES
Mức lương
800 - 1400 usd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Identify, manage, and mitigate risks throughout the project lifecycle, while promptly informing stakeholders about potential risks.
Proactively coordinate between internal teams and third parties/vendors/partners to develop project plans and ensure precise and efficient execution.
Oversee resource availability and allocation, and develop optimal resource usage plans.
Evaluate project performance, provide regular status reports, propose improvements, and deliver presentations to stakeholders.
Closely monitor project progress, ensuring projects are completed on time, within scope, and in compliance with the established budget.
Create and maintain comprehensive, detailed, and accurate project documentation.
Manage and oversee the full project portfolio from initiation to completion, including the development of business cases, project planning, resource management, and deliverables.
Establish and maintain clear project expectations, while coordinating and managing relationships with team members and stakeholders to ensure effective collaboration and optimal outcomes.

Yêu cầu công việc

Hands- on experience with project management tools
You are a detail- oriented and goal- driven person
Strong client- facing and teamwork skills
Solid organizational skills, including multitasking and time- management
At least 3- 5 years of experience in end- to- end project execution as Customer Success/Project Manager role, preferably in B2B, HRM system.
Comfort with a fast- paced environment and changing requirements
Bachelor&039;s Degree or equivalent
Familiarity with risk management and quality assurance control
Strong working knowledge of Microsoft Project and Microsoft Planner
An ability to prepare and interpret flowcharts, schedules and step- by- step action plans

Quyền lợi

Can withdraw salary flexibly by using Vui App
Supportive and feedback- driven start- up setting
Sport club and fund for gym, swimming, yoga....
Casual dress code and working time from 9 AM to 6 PM (Monday to Friday)
Yearly bonus: Attractive 13th month salary, performance- based bonus and stock options
Gift / cash bonus in Tet and holidays (Lunar New Year, Children’s Day, Mid- term festival.....)
Annual personal health check, PVI Insurance for employees and families beside Medical Insurance
Annual team building activity, Year End Party, monthly happy hour and birthday party....
Chances to work with smart & value- driven colleagues from top tech firms in Vietnam (Uber, ZaloPay, Five9, VinID, Focal Labs,...)
Opportunities to work on anything you believe will help our mission
Opportunities for professional training / sharing on jobs and skill
Salary: competitive, negotiable and salary review twice a year

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-05 08:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Manager - Mã tin đăng: 4932494. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tầng 6, Tòa D Nhà Khách La Thành, 226 Vạn Phúc, Ba Đình, Hà Nội.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây