Customer Success Specialist

HAMSA CORPORATION
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Learn about products features and update functionalities knowledge continuously
• Identify customer needs and helping customers use specific features
• Propose creative ideas to get more users feedbacks
• Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat
• Create help desk articles to help customers easily find guidelines for using the app.
• Collect and report customers insights to product team for improvement.

Yêu cầu công việc

• Effective and positive communication with customers, team members, and managers
• At least 6- months experience in supporting digital/Software- as- a- Service (SaaS) products
• Willing to take night shifts and weekend shifts
• Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus
• Good problem- solving, logical thinking, and decision- making skills
• Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
• Proficient English skills (IELTS > 6.0)

Quyền lợi

• Income commensurate with experience and ability
• Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
• Remote based on personal needs 1 day/month
• Quarterly and annual bonuses based on common goals
• Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
• Special attention and direction for each member&039;s development
• Lunch support at the company with a full nutritional menu
• Ensure that the regimes comply with State regulations
• Review development roadmap every 6 months

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-31 22:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Specialist - Mã tin đăng: 4923562. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: CIC Tower, 219 Trung Kính

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây