Customer Support Associate ( Chat in E-comerce)

CÔNG TY TNHH DIGISOURCE
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

DigiSource&039;s Client is Pati is an e- commerce company specializing in international markets, especially in North America and Europe focusing on dietary supplement
They are looking for an individual with a background in customer service within E- commerce / Dropshipping / POD / DTC industry. As our Customer Support Associate, you will handle customer issues and ensuring orders are processed efficiently and accurately to deliver excellent experiences for our customers.
Job Description

Supplier Coordination: Coordinate with supplier to get the information on orders, products and shipping problems to provide to customer who requested.
Customer Experience: Answering customers with care, positive attitude to ensure good customer experience.
Performance Metrics Management: Support the CS team leader to improve and maintain a Trustpilot score at 4.5, CSAT score at 4.9, One touch ticket rate of 70%, first response time to customer inquiries to under 45 minutes (Email), 5 minutes (Social Media).
Team Development: Collaborate with team leader to suggest areas of improvement for our CS team.
Handle Customer Issues: Answer customer inquiries & problems daily in our CRM system- Gorgias.

Job Requirement

Customer Experience Expertise: Deep understanding of customer experience principles.
Language Proficiency: Fluent in English (both written and spoken), with an IELTS score of 6.5 or higher, or equivalent.
CRM Proficiency: Familiarity with CRM systems, such as: ZenDesk, HelpDesk, Gorgias,...
Soft Skills: Attention to detail, proactive, and strong analytical and problem- solving abilities, with the ability to use data to inform decisions and drive changes.
Technical Skills: Intermediate proficiency in Excel and MS Office applications.
Experience: More than 1 years of experience, preferably in the E- commerce Industry, Dropshipping or POD or DTC.
Effective communication and collaboration skills with team members and cross- functional teams.

Additional Requirements:

Understand our core values: 100%, Winning Mentality, and Teamwork. You can check it out here: patigroup.com. If you think this is something you have, give us proof.
Proactive learning behavior: We request all people to learn daily (only learn things that can support your work immediately) and share it with others.
A positive, “can do” attitude.

About Company & Benefit

Joining various team bonding activities.
To fully enjoy other social welfare regimes such as: social insurance, statutory leave,...
Company Address: 152 Dien Bien Phu Street, Ward 25, Binh Thanh District, Ho Chi Minh city
Opportunity to work in a fast- growing E- commerce business.
Salary: 10.000.000- 12.000.000 VND/month + incentive based on performance (negotiate).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 18:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Associate ( Chat in E-comerce) - Mã tin đăng: 4806887. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DIGISOURCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây