Customer Support (Call Center/ Japanese Speaking)

PANASONIC VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Respond to user emails and social media messages
• Attend to customer phone calls
• Create tickets for Level 2 support
• Solve common problems such as username and passwords issues, menu navigation, verification of hardware and software, installation issues, and setup.
• Collect customer requests and data
• Provide product information
• Conduct basic troubleshooting using questionnaires to find out the level of support needed

Yêu cầu công việc

Must have:
• Have basic knowledge of IT such as operating systems, cloud.
• Language: Japanese (N1 – N2)
• Able to communicate fluently and politely in Japanese with customers.
Nice to have:
• Lower- level technical personnel, trained to solve known problems and to fulfill service requests by following scripts.
• Have experience working with factory environment or factory system.
• Have experienced in customer support and customer care.
• Have experienced in IT Comtor domain.

Quyền lợi

Career Path Development
• Learning & development (Language Training, Technical Training, Soft- skill Training, On- job Training, etc.)
• Long- term multi- career roadmap;
• Oversea business trips (Japan, China, Singapore, US, Mexico, EU, etc.)
Work- life Balance
• Flexible working time that supports work- life balance (Core time: 9:00- 16:00; 5 days from Monday- Friday/ week)
• Additional special holiday
Compensation package
• Competitive bonus package depend on abilities, performance and competencies
• Attractive salary
• Diversified allowance scheme
Wellness
• Well- designed Annual Health Check- up program;
• Well- protected with 24/7 personal accident and medical care insurance;
Activities
• Summer Vacation (Trip to famous tourist spots domestic/ overseas,...)
• Team- building activities; Birthday Party; Year- end party; Sport Day/ Family Day

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-19 11:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support (Call Center/ Japanese Speaking) - Mã tin đăng: 4362236. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PANASONIC VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây