Customer Support - Call Center

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Client Service:
- Train new employees and inform them about the company’s customer management policies
- Review customer or client accounts, providing updates and information
- De- escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient assistance and support
- Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
- Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
- Take customer inbound calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
Business Administration:
- To report any unusual problems to direct management
With concerned divisions/departments:
- To cooperate with Retail Claims Division:
· to follow up any pending claim cases;
· to answer client’s queries in compliance with the company’s procedure;
- To coordinate with Digital Business Development Division
· to work closely with Digital Business Develop Division to update system;
· to follow up with client’s request;
- To coordinate with related Division / Department for for all related jobs or in closed coordination with other departments for special events organized by Company.
Others:
· To update the market trends directly influenced on Company’s business activities;
· To report any unusual problems if any;
To execute other office work as required by the Company.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
- Good at English
- University Graduation
SKILLS/KNOWLEDGE:
- Phone skills, including familiarity with complex or multi- line phone systems
- Troubleshooting skills
- Adaptability and flexibility
- Computer literacy
- Strong communication, both written and verbal
- A patient and empathetic attitude
- Great active listening skills
- In- depth knowledge of a company’s products and/or services
- Comfortable working in fast- paced environments
- Strong time management and organizational skills
EXPERIENCE:
Marketing, sales, admin background.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:06:42

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support - Call Center - Mã tin đăng: 4103609. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây