Customer Support Engineer

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Applying strong verbal and written communication skills in the supported language, and solid technical knowledge of supported Microsoft products, to represent Microsoft and communicate with Microsoft customers through telephone, email and web response, carrying out the following activities as needed:
- Represent Microsoft and communicate with Microsoft customers.
- Use standard processes, implement existing diagnosis methods, solutions/workarounds to effectively deal with customer and technical issues to achieve problem resolution and customer satisfaction. Document incidents, report customer suggestions and technical issues to Microsoft.
- Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate.
- Compliance with the service operation processes for execution excellence.
- Adherence to the Microsoft Business Code of Conduct in all customer interactions and interactions with Microsoft, and strict adherence to data privacy guidelines – never putting customer PII at risk.
- Manage relationships with multiple customers, partners and collaborate with business contacts within Microsoft.
- Respond to voice of customers, utilize Microsoft escalations and meet response, resolution, efficiency, productivity and utilization targets required by Microsoft business unit.
- Communicate and collaborate with cross- group peers and Microsoft resources both proactively and reactively in order to identify and leverage the right resources to arrive at solutions to tough and hot problems.

Yêu cầu công việc

- Have at least 1- year working experience in customer- facing roles.
- Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products. Ability to provide step- by- step technical help, both written and verbal.
- Excellent spoken English is a must.
- Quick adaptability to changes and strong self- study.
- Passion in technical support roles.
- Customer- centric mindset.

Quyền lợi

- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Dynamic and sociable working environment.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-14 09:50:16

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Engineer - Mã tin đăng: 4183382. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây